fredag 3. september 2010

Fredagsmys

När jag hämtade Felicia i barnhagen idag stod ögonen i kors på henne. "Dödstrött dödstrött, jag vill inte sova idag. Håller till i samma by som mig.." Som Ravi kanske skulle sagt det. *host*. Hur som helst, hon hade inte sovit lunch sammen med de andra barnen för hon hade inte lust. Nej väl tjejen! Visa vem som bestämmer!
Hon hade i stället suttit och pratat med Lydia i soffan, hade varit jättegullig och ville väl vara med henne för sig själv verkade det som. Är ju så in i helvete dödssött!! Följdaktligen blev det tidig läggdags och hon brann väl av på sida 2 i avsnittet om "De 3 små björnarna" typ.. Hann inte ens ta fram min grova "PappaBjörnröst" och säga "Nån har suttit på min stol". Disse.. So dissepointed...

En Tuborg smakar gott på Fredagar.

Scannar igenom mailen som berättar vad vi egentligen ska ha på oss imorrn. Oömma kläder men ta gärna med en skjorta typ.. Diffust. Gillar det. Vi ska ut i Oslofjorden med snabba båtar, det håller för mig. Blir en bra dag tror jag.

Torskade på Canal Plus idag. Jag vet, skjut mig. Eller förresten, varför?
Tänkte faktiskt köpa PremierLeauge-pakken men varför ta den när man får både LaLiga och Serie A på Canal Plus. Och dessutom se Zlatan i Milan. Är ju som ett megastort jävla kinderägg, tre överraskningar i ett. Så nu ska jag luta mig tillbaka och se när Norge krossar Island. Hmm..?

Sverige har 0-0 mot Ungern efter första. Sugresultat. Skärpning, hemma ska det vinnas! Fräls oss i 93:e Zlatan.. Så som du gjorde borta i VM-kvalet..Plzzzzz..?

Hade Johanna varit hemma hade man säkert haft levande ljus och grejer runt sig.. Nu sitter man här i mörkret, som en tragisk grottman som inte vet hur man gör eld. Gnugga golvplankor kanske?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar