søndag 19. september 2010

Bäst just nu

Då var Felicia i säng efter en segdragen kamp.. Aldrig bra när hon sover på dagen, straffar sig som regel i form av en småpigg jenta på kvällen.
Eftersom jag varken fått röstkort eller följt med på den svenska politiken dissar jag med lätthet valvakan på burken. Njuter Barcelonas finlir på Canal+ istället och 1-2 borta mot Atletico känns kassaskåp-säkert. Messi spelar som vanligt en av huvudrollerna och inledde också målskyttet elegant. Xavis mittfältspel får mig att vilja gråta. Av glädje och fotbollslycka. Helt felfritt. Bäst just nu helt enkelt.
Viktig match på hemmaplan med. Brann-Rosenborg, 1-1 i halvtid och står det sig tappar ju faktiskt RBK poäng igen. Vålernega dundrar fram och ligger bara 5p efter om det står sig.. Trodde man inte tidigare på säsongen när trönderna ledde med 12 p..

Gillar

* Soliga höstdagar - vilken helg!
* Skandiabankens mobilapp på iPhone - fan så genialt!
* Altibox mobilapp på iPhone - fan så genialt!
* Marcus Birros underbara passion till Thåström, Serie A, Totti. Allt sätter han ord på med sin nästan dagliga oppdatering på bloggen. Bör läsas!
* Intervallpasset idag, kändes riktigt bra.

Gillar sämre

* Dålig frottè - man torkar, torkar och torkar. Efter 10 min är man torr på ryggen, och då har man underkroppen kvar!
* Min egentliga dagsform(med tanke på halvmaran nästa Söndag)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar