lørdag 18. september 2010

Clas Ohlson my man!

Efter en lång och chill frukost klädde vi på oss och drog till Storosenteret jag och Felicia. I två veckor har jag tänkt att jag ska hinna inom där innan jag drar hem från jobbet, tankar som har blivit till rena rama önskedrömmen med tanke på tidsbristen.. Dagarna har bara rusat förbi och inte haft en chans. Men idag..:)
Tyckte det var en perfekt ide. Hade inga planer oavsett, och får man tag på en av de vagnarna som ser ut som bilar där på senteret så roar sig Felicia med det, ingen stress. Hon hjälpte dessutom till att bära allt på Clas Ohlson(Crap service men de har fan allt!) och Leftdal så var exemplarisk! Hade en knalldag allt i allt med lite shopping, fika och ännu mera fika när vi mötte Alex & Camilla efteråt.

Nu har jag faktiskt spacklat för första gången i mitt liv. Hell yeah!
En pyttepytteliten strimma på väggen men ändå, lite vuxenpoints bör man väl få för det?!
Slipa lite när det torkat, lägga på en omgång till och sen ska jag pröva måla väggen bak tv:n. Blir spännande med den gråa färgen jag valt ut, kan bli allt från fullträff till luftsving haha!

Felicia ser på Bamse. Klassiska historier som man minns, irriterar mig dock på att inte den med fotbollsmatchen är med på den här DVD:n.
" Passa dig, jag skjuter ganska hårt". "Ähh, snickelisnicksnack, jag är superfenomenal" säger Vargen i målet. Världsklass haha!

Nu ska vi ha lite pölsefest här hemma innan vi ska dra inom Sam & Leela en tur ikväll. De har bjussat in alla på drinks för att fira förlovningen så passar bra.
Jag och Felicia är gjutna gäster:).

Elitserien är igång igen och allt tyder på att det blir lika hårt, tjurigt och underhållande som i fjol. Passar bra nu när man skaffat canal+. I tillägg La liga, Serie A etc. Går en sportig höst till mötes har jag en feeling av.

Pölsefest!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar