søndag 26. september 2010

Deilig!

Just tryckt i mig lax och potatis som min kära lagat så gott. Ett par stora portioner behövdes för att stilla min uttömda kropp efter loppet och satans gott var det! Sitter i soffan och kommer på mig själv med att se hela Emil i Lönneberga även fast Felicia inte är här.. Koma var ordet. Man är liksom så härligt utsliten efter en sån här seanse. Liksom jobbigt att till och med ligga ner om du fattar. Ändå känns det just härligt. En riktigt godfeeling kan man sammanfatta det i!
Klarade mig rätt bra från skavanker idag. Första milen var jag nästan oförskämt pigg och jag började nästan efterlysa krampen i vaderna som alltid brukar komma på det tidspunktet. Kom inte. Nope, vaderna klarade sig riktigt bra faktiskt. Det enda jag egentligen kände av var en blodblåsa på sidan av foten. I löpet av 21 km får det ses som en petitess! I Göteborg i somras var det vadkramp, sveda mellan skinkorna etc. Heja Blodblåsa, helt klart. Att jag dessutom "persade" med 9 minuter och kom in på 1.38.59 gjorde ju inte saken sämre. Känner att jag helt klart förtjänat att se på Knerten tillsammans med min älskade dotter. I ryggläge. I soffan. Ahhhhhh!

Nu är det restitution i soffan som gäller, ska inte röra mig ur fläcken.
Kanske lite gottgott till. Vad som går på TV skiter jag fullständigt i..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar