onsdag 1. september 2010

Står på Oslo s sin östra perrong och väntar på linje 4 som ska frakta mig hemåt. Inte ofta det sker, eller har skett hittills direkt. Lika ofta som jag sitter på kontoret och jobbar efter kl 15:30 kanske. Eller lika ofta som jag faktiskt kan träna efter jobb utan att behöva hämta i barnhagen. Typ. Hur som helst, jävligt skönt när det sker. Känner jag behöver det av och till för att om inte annat bryta mönster.
10 km inkludert moms(läs intervall) och ett hyfsat pass är summan av träningen. Lite stum i storkbenen eftersom jag haft några intervallpass i veckan, annars ok. Får vila några dagar nu och förhoppningsvis komma i gång Måndag igen. Söndagen tror jag kommer att utgå med höga knälyft med tanke på Lördagens aktiviteter..

Full fart på jobbet dessa dagar och arbetsmängden hopar sig mer och mer. Rune tillbaka Måndag och jag hoppas det ska avlasta lite, i vart fall för min del. Men ett lyxproblem da, inget att göra och inga pengar in.. Enkel matematik.

Undrar om jag ska börja måla ikväll..? Kanske en kall till?

Felicia har fått 2 nya favoritfilmer. Shrek(eller Sek som hon säger) och Tingeling. Inköpet av Blurayspelare har visat sig vara ett ok köp, var väl ett halvår sen vi hade dvd så tror det var saknat..

Fredag och EM-kval kör igång. Jag e ensam med trollet så har inte en chans att komma mig ut. Får hålla mina tummar för Norge som visas på tv och bevaka Sverige på målservice. Heja båda två!

Kontroll på banan och jag njuter varje sekund av månadskortet som visas upp. Om jag njuter av de som åkte dit mittemot mig? Tja....;)

Undrar vilket år vi är i när man kan beama sig från plats till plats...?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar