lørdag 25. september 2010

Dan före dan..

Sitter och trycker lite chips i soffan. Som om man vore bakis, trycker jag chips som om det vore mitt sista måltid. Sörlands bästa sourcreme. Nu är jag inte bakis dock.. Tvärtom, inte haft en fylla på flera veckor. Ska dessutom löpa en halvmara imorrn*host*. Ja, det stämmer. Ni hörde rätt. Laddar med friterad potatis dagen före. Genialt elle? Kan ju inte spela så stor roll da.. Kosten har varit bra i veckan annars och gottesug är till för att mättas, punkt slut!

Heldag på köpsenter idag med vår lilla family. Var på Alna och grejade och donade. Spanade på soffa för Femtioelfte gången bla. Clas fick ett besök han med. Olson alltså. En HDMI-splitter plus lite krokar inhandlades, genialt.
Sen iväg till Bohus lite längre bort och jammenimej beställde vi inte en soffa.
Jovisst! Äntligen slog vi till och nu börjar man kanske se en kontrast av vårt kommande hem minsann. Har ju också målat lite väggar och taket ska göras strax. TV:n hängs upp snart och jag har planen klar för det området vidare. Så snart ser det bra ut:)..

17 timmar till start, knappt. Tar lite mera chips..
13:55 släpps min pulje iväg. Hoppas på uppehåll och inte så förbannat blåsigt som det har varit idag..

Imorgon vill jag vill ha medvind!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar