tirsdag 29. mars 2011

Glider ner med 74 mot Oslo S denna gnistrande, kalla och oslåeligt vackra Tisdag morgon.. Nas och Damien Marley gör mig sällskap i öronen och jag gläder mig verkligen till konserten i kväll känner jag. Sett Nas live förut men varje ny gång är en ny upplevelse. Ikväll är dessutom Raekwon(Wu tang) med som support så blir bra detta:).

Felicia var världens gladaste tjej i morse eftersom hon skulle cykla till barnhagen. Att det snöat lite inatt och var vitt på vägen bekymrade henne föga. Upp och trampa bara. Sken som en sol när vi var framme..:)

Norge-Danmark slutade 1-1 efter en ganska tråkig tillställning. Betyder att Norge har detta i sina egna händer mer el mindre. Ikväll är det dags för Sverige att ta sig an Moldavien i samma EM-kval och allt annat än vinst är ett megafiasko. Går inte att skylla på att hela ordinarie backlinjen är skadad eller att Ibra är sliten. Ska vara vinst. Allt annat är som ruttna lingon typ.. jag för följa upplösningen från tonerna till Raekwon elle nåt..

Var inte datatäckningen kass på Sentrum scene förresten..? Damn:(

Upp på kontoret och installera alla 200 windowsoppdateringar på nya pc:n kanske.. Köper med en kaffe, lär ju ta sin tid..

Nas is coming na na na. Vilken dag ute!
Ha en fiiiiiin en i solen allesammen!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar