torsdag 28. oktober 2010

Sov exeptionellt tungt i natt, nästan så jag trodde att "Trond med hammern" från NRKsuper hade varit och slagit mig i skallen hela natten..
Tog en extra dosering med blåbär i havregröten i morse och inbillade mig att jag skulle bli piggare. Antioxidanter ska göra en till Stålmannen säger dom.. Eller nåt liknande.
Tog 5 km på löpbandet sent igår kväll och det var väl ingen direkt lätthet i stegen där heller. En kombi av håll, blytung skalle och trötthet(för lite blåbär?) lade hur som helst grunden till de tyngsta 5 km på länge. Kanske därför jag sov tungt..

Pinsammast på tv igår ref Aftonbladet och alla svenska vänner på FB:
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article8029266.ab
Jeeeeeeeeeeez. Varför ser man på sånt..

Torsdag. Innebär "Dag" på TV2 kl 21:40 efterföljt av "Sen kveld fra Nydalen". Dessvärre har "Klovn" slutat verkar det som, så alla goda ting är inte 3 längre.
Får hålla med 2 höjdare tills vidare.. Kanske skulle "tapa" det på dekodern och sova istället? Vara förnuftig eller dum, det är frågan ikväll..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar