torsdag 14. oktober 2010

Morgonen gick helt lugnt, ingen stress alls och jag tror jag fick ordnat allt både med mig själv och trollet.. Kanske för att hon väckte mig med världens hittills sötaste morgonsmile kl 06 och ville gå upp;). Gott om tid med andra ord. Felicia var helt extas för att hon skulle till Anna & Julia, inga problem alls. Hon är väldigt flexi och enkel Felicia när det kommer till sånt här. Barnvakt, åka hit o dit, sova borta. Anpassar sig väldigt lätt och det får vi bara tacka och ta vara på. Du är bäst älsklingen min!

Väntar på Andis nere på Oslo S, han var rätt runt hörnet han med. Flygtåget ut och sen ses vi i Tyskland mina svenska vänner! Mellanlandar där allihopa faktiskt och har samma flight ner till Barca, genialt.
Messiland inte långt borta nu alltså..:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar