søndag 3. oktober 2010

Röda Commerce utan

Ardbeg är som en boxningsträning. Inbillar jag mig i vart fall.. (Aldrig boxats även om jag kan min Ardbeg.)
Fantastisk där och då, men ond som dålig kebab dagen efter. Röksmaken gör att man känner sig som om man dragit i sig ett paket Commerce utan filter, typ.
Älskar min Ardbeg..

Zlatan och Pirlo fixade 500,- till pappa igår, tackar!

Felicia osedvanligt morgonpigg hela helgen och Jo stackarn har blivit upptjatad både igår och idag. Själv ligger jag och funderar på hur sjuttsingen jag ska få upp skallen från kudden.. Hör att frukosten är ett faktum där nere från köket. Kanske ett par Paracet är lösningen..? Sammen med frukost menar jag. Släpar mitt tunga sinne ner för trappan. Till mina prinsessor. Ardbeg go away please!
Felicia smilar till mig och säger med stor glädje: "Hej pappa! Är du vaken?!"

Huvudvärken är plötsligt borta..:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar