tirsdag 12. oktober 2010

EM!!

På väg mot Elixia på Lambern. Eller är jag det förresten, kanske skulle dra hem och sticka ut och jogga istället? Borde utnyttja kanonvädret. Ja, så får det bli!

Ut och stötta mina blågula kamrater i kväll. Tidig gruppefinal mot Holland borta och en poäng hade smakat guld. Om man vågar hoppas på det da? Ja, varför inte. Materialet till det finns absolut. Kanske trycket blir för stort, vi får se.

Efter lång mailhistorik insåg Rune till sist att Kroatia-Norge spelar ikväll och inte redan i Fredags.. Getkampanje som gjorde min stackars kollega heeelt förvirrad, helt övertygad om att de skulle sända en repris av matchen(som alltså inte spelats än). Visst spelade dem i Fredags men det var mot Cypern och inga andra..

Idag satt jammen postlådan på plats utanför kontoret igen!
Var lite småpissed i veckan som var när den var totalt kaputt utan förvarning, men nu så:)..

Onsdag och Torsdag blir hektiska. Jo borta så jag ska försöka sy ihop hela paketet med allt som sker. Jo drar till Sverige på strategisamling med jobbet imorgon tidigt, jag har alltså både leverans/pickup av Mini onsdag. Jobba, packa väskan och sen få med mig Mini in till Robert&Anna med allt på förmiddagen på Torsdag. Jag drar till Barcelona, Jo borta och dagis är stängt pga av planläggning, den enda utvägen.
Dock hinner inte Jo hem och hämta henne så Marianne sköter det. Blir alltså en lite rörig dag för Flis men jag tror hon fixar det, börjar väl bli van..

Men nu tänker vi inte på det, let's "jog" a bit and have à beer afterwards. Heja Sverige!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar