mandag 11. oktober 2010

Sooooool ute!

"Åh vilken härlig dag". Jag hör Ted Gärdestads röst i min tankefyllda skalle samtidigt som jag går ut genom dörren, titeln speglar verkligen dagen idag. Åh vilken härlig dag! Solen ler mot oss i den kalla och friska luften. "Här, ta lite strålar även om det är höst. Det förtjänar ni era fryssna skandinaver!" Hösten på sitt bästa:)...

Grunden till att jag är på hemmabana är att Felicia var febrig igår och så också inatt. Idag är hon dock piggare och jag hoppas att det går åt rätt håll.
Vi har inte tid med sånt den här veckan lilla vän;)..
En tur i frisk luften är healing, satsar på det.

Efter att han jobbat i Lördags natt var man relativt seg och trött i kroppen igår.
Själva arrangementet, en upphypad DJ i form av David Guetta, behöver vi inte nämna i flera ord än meningslöst. Jepp, så sarkastik är jag som kritiker. Skoningslös haha.
Till trots för tröttheten måste jag säga att vi hade en otroligt produktiv dag igår. Källaren röjdes och städades, utemöblerna ställdes ner, grillen rengjordes och ställdes ner och Felicia fotoprosjekt till barnhagen ordnades(Skulle vi gjort förra veckan men det är väl inte relevant?). Inte illa alltså.
Idag kommer dessutom den första av sofforna som vi beställt från Bohus. Den bäddbara kommer först så blir intressant att se hur den passar in.. Mellan 16 och 21 är den exakta tiden för levering..

Strax på posten. Ska hämta några t-shirts jag beställt på play.com.
Alltid lite scary att se om man beställt rätt storlek etc. Oftast träffar jag rätt men har gjort några bomköp ibland. Play brukar dock vara ok på kvalite och storlek, återstår at se..

Tror Felicia och jag tar en kaffe på baksidan när vi kommer hem.. Kos det:).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar