fredag 29. oktober 2010

Läckande lock

Sitter på 74:n på väg ner mot Oslo Sentralstasjon. "The end" med Kings of Leon ljuder i mina hörsnäckor och jag undrar lite smått varför jag ignorerat bandet tidigare..
Fredag och en hel del att få undan före helgen. Bl.a. ska vi möta NetCom ikväll, och förhoppningsvis få svar på alla oförklarliga dekningsproblem som varit. Blir oerhört intressant att höra vad de har att säga.

Sen är det besök för hela slanten. Fredrikssons kommer ikväll och det blir nog en lugn, mentrevlig helg tror jag. Lite barnaktiviteter kanske och middagar. Passar perfekt.
"Dag" höll som vanligt hög klass igår. Bendiks äventyr i Fredrikstad var ju bara det värt lisenspengarna man betalar haha, vilken man! Med mig var det ca 485000 andra som följde med och de har redan bestämt att det blir säsong 2 med. Måste säga att jag gläder mig!

Fick upp alla kabelkanaler igår runt tv:n så nu ser det lite strukturerat ut serru! Nöjd med resultatet och jag är faktiskt lite förälskad i..Nej, kär till och med, i min vita nya Sub. Den klär sig otroligt bra inne i hörnet och utstrålar lika mycket design som den gör bas. Me like!

Firar helgen med en take-away på kaffe&juice.
Undrar om de fått nya lock som inte läcker?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar