onsdag 18. august 2010

Puh, äntligen fick jag till ett löppass idag och jag känner mig lite lugnare mentalt över att halvmaran endast är en månad bort.. Knapp mil och kändes ganska ok. Nya skor, sköna skor. Betyder mycket och psykiskt viktigt.
Börjar alltså mer eller mindre på scratch. Trots att man kom igång lite på ferien föll jag totalt ut när man kom tillbaka till Oslo. Ferie, dagis, flytt etc. Inte prio helt enkelt så man kan väl inte skylla på andra än sig själv..
Men fas 1 alltså inledd, nu är det bara att köra på!

Sprang om en nisse som var ute och joggade i hawaii-shorts och kortärmad skjorta, kan bara ske på västkanten haha!

Två dagar till vi ska gå Besseggen. Gutta på tur ass. Inte närheten av förberedd och jag vet inte ens var turskorna är någonstans. Vilka byxor ska jag gå i tro.. Alex skryter om att han ska använda sitt stormkök för första gången, tror inte ens han vet hur man får eld i det haha. Gläder mig enormt till en guttetur som inte omfattar bytur+alkohol utan faktiskt en fysisk aktivitet. Kul!

Varför i helvete ska det vara så dyrt att flyga till Barcelona 14 okt? Något som sker där tro? Ser att Katie Melua ska lira men det kan väl knappast höja ticketpriserna så väldigt. Hmm...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar