torsdag 12. august 2010

Idag tog jag första steget i min "komma i form på 40 dagar"-strategi. Nya löpardojor inhandlades, och om bara den här jäkla kroppen kunde komma igång snart så är första rundan på evigheter ett faktum! Ska inte skylla på nåt.. Ferie och dålig prio av mig har gjort att förberedelserna inför Oslos halvmara varit katastrof..Hittills da, för nu jäklar måste det bli allvar. I Göteborg var jag förberedd och jag hade inte kunnat gjort så mycket annorlunda. Blandade långrundor med intervall flera månader innan startskottet, ger resultat det.. Nu? 5 veckor och börjar nästan på noll.
Lidit av magkrämpor och kass kista senaste dagarna, där gick min planerade Söndagsrunda i dass.. I helgen hoppas jag att jag e fit for fight igen, no time to loose:)!

Fredag imorgon, redan! Går fort veckorna. Barnvakt fixad och vi ska med på bio.(kors i taket) Minns inte ens filmnamnet men mindre viktigt haha. Leos nya i vart fall. Det sociala som e grejen här, inte ofta det blir av helt enkelt. Var det Avatar vi såg sist tro..?

Lördag. Kräftskiva. Kanon!
Lagat playlist ikväll men behöver nog liiiite flera sommarhits. Alla önskningar blir uppfyllda så ge mig besked!
Vestfossen here we come:).

Känner på mig att Felicias små tassande steg hörs snart..vore himla kos det;).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar