fredag 26. februar 2010

Vi ser det snöar

Det var väl roligt hurra! Ja, ser faktiskt ut att komma en del i helgen uppe i Hemsedal med, lovar gott. Körde en liten roadtrip igår kväll och lånade ihop stash så att man blir en komplett telemarksåkare. Har skidor och stavar + hjälm/brillor, thats it. Resten ligger inne i en av pallarna på lagerboks så lite beroende av andra då. Lånade Sams nya skiddress. Stövlar får Magnus stå för och resten smått får man bara samla in.
Drar väl uppåt i 15 tiden enligt plans. Jag var så fördömt trött igår kväll så packningen uteblev totalt. Betyder att jag har en liten jobb att göra. Drar hem efter lunch och fixar allt då. Hämtar Felicia först innan jag plockar upp Marianne och sen Johanna på sjölyst, sen är det raka vägen mot Hönefoss! Undrar om Felicia har vingarna på sig tro? Det var karneval i barnehagen idag och Felicia hade sin sessakjol plus sommerfuglvinger. Det självklara valet enligt min mening med *ler*.

Jobba undan det sist nu så jag hinner. Ses i backen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar