torsdag 4. februar 2010

Sorry att jag inte oppdaterat er men det har helt enkelt varit lite körigt. Att få ihop tiden till det alltså. Stelheten i kroppen minner mig om en terroriserande x-fit igår som bokstavligt talat tog (jul)musten ur mig. Hittat rätt vikter där nu och klarar att ta ut mig max. På styrketräning! Trodde aldrig jag skulle säga det, gillar inte alls fria vikter och det är väl grunden att man totalignorerat det genom åren. När jag går ut från timmen nu så har jag nästan samma puls som när jag gick ut från B2B, börjar likna nåt med andra ord. Före timmen igår var jag ner och jobbade lite på officen. Massa grejer som bara blir liggandes under hektiska dagar såsom HMS-revisjonen fex.. Vår bedrift blev en av de lyckligt utvalda(jippi!) och hade besök av en gråtråkig man från Infratek rätt före jul. Hälsa Miljö Sikkerhet kan omfatta mycket men i detta fall var det Elsäkerhet det gällde. Eftersom vi har ganska nyshinad lokal så är ju allt ok mer eller mindre men det gäller alltså skarvsladdar på golvet, stöv i hörnet bak tv:n etc etc. Inga probs det, bara att hänga opp det och ta fram dammsugaren MEN, för det är ett men. Du måste dokumentera allt samt ha en plan om det sker något och en förebyggande plan med "grundläggande rutiner". *Host*. Ser framför mig att Rune och Alex går igenom säkerheten Fredag varannan månad och kollar så att strömuttagen verkligen sitter fast haha.

Nu ska jag vara lite effektiv idag så att jag kan klämma in ett besök hos Lagerboks och hämta skidor plus annat väsentligt som behövs för en helg i Hemsedal.
I så fall blir det premiärhelg. Blir Bambi på hal is eller kanske Eddy the eagle på Telemark haha. Peace!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar