onsdag 2. februar 2011

Onsdagens tips

Känner att revnchen gnager så hårt i mig efter helgens debakel, att jag inte ens kan vänta tills nästa helg utan mitt i veckan serverar ett nytt "tvärsäkert" tips..

Almtuna - Sundsvall 1 (1.40)

Fulham - Newcastle 1 (2.00)


Chievo - Napoli 2 (2.35)


Almtuna råstarka på hemmaplan samtidigt som Sundsvall bara loosar vidare.. Säker etta!

Fulham slog Tottenham sist och jag tror de rider vidare på vågen mot ett Newcastle som utan Carroll kommer att slita.. Chans tvåa!

Milan fick bara oavgjort sist och ska formstarka Napoli haka på i toppen må det vinst till ikväll. Ser ruggigt starka ut och 4-0 hemma sist följs upp av tre nya points ikväll!

Samlat odds på 6.58 och 658 bagis på en hundring..

Vill du inte riskera att fullständigt kasta pengarna i sjön som jag gör så har du också en möjlighet att dubbla pengen, en mer "säker investering"..

Udinese - Bologna 1 (1.50)

Leksand - Oskarshamn 1 (1.45)


Udinese i toppform, slagit Inter och oavgjort mot Milan. Kör över Bologna..

Leksand vill gå opp i Elitserien. Då vinner man hemma oavsett motstånd..

Samlat odds på 2.18 och 218 bagis på en hundring..

Lycka till!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar