tirsdag 1. februar 2011

Jag ber till Zlatan på min dag

- Mitt fina halsband jag fick av min kära -

Kl 06:15 imorse kom mina underbara tjejer och väckte mig med kaffe på sängen och present.
Vilken start! Efter det kunde det inte bli en dålig dag. En hektisk dag ja, men inte dålig.
Löpte ursinnigt genom mina 5 km på gymet på 21.35 och det kändes riktigt bra. Adrenalin!

Kommer hem till en lagad middag och ett par glas rött.
Felicia möter mig med godispresent(som hon senare tar tillbaka) och är hela världens största solstråle. Hon vill att jag skulle ha krona på huvudet för det hade ju hon i barnehagen när hon fyllde tre år..

Kvällen har tillbringats i telefonen mestadels och man blir varm och glad när man ser hur många som minns, bryr sig och orkar. Min dag har varit en fin dag:)... Bästa hälsningen dock var från dig Mackan. "Celebrity skin" ger mig flashbacks som inte går att ignorera utan ett smile på läpparna och det känns som om väggarna på Ol-jans omringar en. "Burra" som stagedivar i min säng, volymen som skulle fått oss vräkta om det inte vore för att alla grannar var på just vår fest.. Tider det!!

Torres blev som väntat "blå" i natt och Chelsea - Liverpool på Söndag kan bli det värsta hatmötet i mannaminne. Vågar de låta han spela från start tro..? Carragher är dessutom tillbaka för Liverpool. Han har väl aldrig bangat en glidtackling vad jag har hört och jag tror Fernando kan få ont, riktigt ont..

Körde bakom en polskregistrerad gammal ford idag som sprutade såpbubblor från avgasröret.. Hade det inte vart för att den var polsk hade jag utgått från att det var en "prank" av något slag men man vet ju fan aldrig med dessa galningar.. "Gas is expensiv så Ai juse sååp!" Kan ske.

Zlatan mållös och Milan fick "bara" 0-0 i Milanoderbyt på San Siro. Gyllene läge för Inter och Napoli att knappa in.. Jag ber till gud att de inte gör det.
Jag ber till Zlatan.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar