lørdag 5. februar 2011

Chill och avslappnad Lördag.. Middag igår med gäster på besök och som vanligt blir det ju inte otrevlig = sent och en hel del vin med kaffe/avec.
Känns ju lite helt klart. Har varit ute vår dos idag och inhandlat dagens middag.. Får räcka. Får bli mera aktivt imorgon istället. Då ska ju förresten Johanna och Felicia på Yoga tillsammans, hur jäkla ballt är inte det?!
Det var med barn från 3 år och uppåt så blir ju superintressant att höra hur det blir! Felicia råtaggad och gläder sig till sitt första träningspass haha.
Jag får väl passa på att träna lite själv kanske... Och så är jag ju lite småsugen att hitta ett ställe där jag kan se Chelsea-Liverpool. Torres från start i Chelsea. Kan bli hur skandalomsusat som helst och jag vågar nästan inte missa det..

Har skrivit det förut men måste nämnas igen. NHL ägs av svenskar just nu. Daniel Sedin leder hela NHL:s poängliga, Broder Henrik ligger fyra.
Johan Franzen blev fjärde svensk genom tiderna att göra fem mål i en match nu i veckan, när Detroit vann med 7-5. Heeet åsnan, eller "The Mule" som de kallar han. Foppa gör nog comeback vilken dag som helst med och jag är den första att sitta uppe på natten och få med mig det. Firma Bäckström/Ovetjkin gjorde åtta poäng inatt och "Bäckis" börjar helt klart få upp ångan. De är överallt. The swedes. Coolt!

Vi som skulle dra till Egypten i början på april med svärföräldrarna.. Gick ju rätt i dass. Mburak vägrar avgå med demonstrationer till följd och Apollo som vi skulle åka med, gör som alla andra och ställer in resorna fram till påsk. Hoppsan! Har ingen speciell hunger för arabländerna så ingen kris, men tanken att ligga vid poolen en vecka var ju rätt attraktiv..
Men om det blir i Egypten, Ghana eller Spanien spelar mindre roll på en sådan resa för mig.

Vi får jaga nytt resmål. Ving har väl någon sån där bamseklubb som gör att pappa får slappna av vid poolen elle?

Slumdog Millionaire på Canal+ om en kvart, blir alldeles utmärkt..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar