søndag 20. februar 2011

After Ski in Ski out

Det är fruktansvärt varmt. Svettångorna blandas med ljudet till Metallicas "Enter sandman" och jag kommer på mig själv att jag faktiskt har det ganska skoj. Nån kommer med en kall Carlsberg innan jag ens är nära att ha druckit upp den första. Jag får en knuff, ramlar ner från bordet men tar mig upp igen. Vad fan tog jag inte av mig fleecejackan för? Fruktansvärt varmt. "Fångad av en stormvind" får mig att undra var DJ sitter, lust att kasta en Carlsberg i skallen på vedkommande. När Magnus Uggla kommer vill jag kasta en container med flaskor. Men som sagt, jag har det rätt kul. Inte ofta det sker så varför inte träda in i rollen som en utmärkt partysvenske..
När Ges kommer med gräva guld vill jag bara gräva en grop. Försvinna. Detta är partyt där alla kan slå sig lös, det visar inte minst han karln på 50 som står på bordet i bar överkropp samtidigt som han duschar sig själv i Carlsberg. Ser att ölen faktiskt börjar gå tom i baren. Kommer inte som en chock. Det är villt. Det är After Ski. Undrar när taxin går till hyttan..?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar