tirsdag 11. oktober 2011

Oj!!


Fick inte rollen jag provspelade på(bombe) men ska vara statist i samma film da! Yohooo, Hollywood here I come alltså. Eller Bollywood kanske. Oavsett, detta blir en skojig upplevelse ändå. Fått besked om att klä mig som om jag ska på fest med Petter Pihlgård och då kommer ju den stora frågan: Vad i hela friden har de folken på sig?!! Ja, jag kan lägga på en stekarlook men man måste ju ha "suiten" till det med da. Rosa skjorta och dressjacka? Slips? Måste djupgräva i garderoben när jag kommer hem. Detta sker imorgon redan! Petter Pihlgård assa.. Som om jag skulle gå på fest med en patetisk Realitykändis.. Ja tydligen ska jag det..

Heja Sverige ikväll! Ta oss till EM Elmander & co!
Heja mig imorgon! Snart är jag på en tv-skärm nära dig!

2 kommentarer:

  1. Kanske du ka læra något from dom hær stekarna ;)'Lycka till :)
    http://www.youtube.com/watch?v=cEzQNYjD2Gk&feature=share

    SvarSlett
  2. Haha! Fantastisk beskrivelse av stekare! Det var inte långt ifrån nej. Kul grej:). Får se om jag syns något eller om man blir helt bortklippt:P

    SvarSlett