tirsdag 4. oktober 2011

Andra kvällen på rad jag är i säng före 23.. Mycket stolt. Kanske träningen som sålt mina krafter till John Blund. Inte ens Pyro på P3(min höjdpunkt i veckan, bestående av två timmar med deilig heavy metal)kunde förmå mig att vara oppe. Får lyssna till podcasten imorgon.

Apple floppade reellt ikväll. Så boring så man nästan inte tror det faktiskt. Hur kunde media resonera så fel..? Alla skrev om iPhone5 och kanske en billigare variant som skulle erövra Asiens marknad, ack så fel.. iPhone4S är långt ifrån spännande och kommer med funktioner som konkurrenter redan haft en stund. De "hänger på" kan man säga.. Inget revulotionerande alltså och lite disse blev man ju.
Vad hände med den stora releasen som Steve Jobs alltid brukar scora fullt med?!

På Fredag är det dags. Vinner Sverige borta mot Finland är andra platsen i gruppen näst intill säkrad. Då är alltså minst kvalplats garanterad! Zlatan fyllde 30 igår och han kan väl knappast ge sig själv en bättre present än att upprepa hattricket han gjorde mot just Finland i 5-0 segern på Råsunda. Kl 19 är det avspark, i TV4. Jag är förstås redo i soffan!

Känner en illavarslande ömhet i halsen. Ikke bra..

Nu ska det sovas. cera cera gringos:-) ...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar