mandag 3. oktober 2011

Blåhimmelmåndag

Mina knogar är vita av morgonkylan, till trots för en sällan skådad och vacker höstmorgon. Skyarna ligger som ett täcke längs horisontkanten, i övrigt en klar himmel. Friskt, blått. Ahh! Den förväntade sommarvärmen i helgen uteblev med höga knälyft och vi såg väl inte annat än en väldigt tung dimma.. Evile`s nya platta väcker mina trumhinnor till liv samtidigt som jag slaviskt och rutinmässigt följer linje 74`s resväg mot Oslo S. Börjar komma överens och är på väg att finna harmoni jag, 74, Tab 10.1 och Spotify/podcasts. Liker.. 
AC Milan gick på en dundersmäll borta mot Juventus igår kväll. 0-2 och en tung, prestigefylld förlust var ett faktum. Ibra blev råsågad i media och med all rätt. Verkade tung och gick mest runt och gestikulerade på sedvanligt divamaner, missnöjd över passningarna. Tror han mest vill glömma den matchen. 

Såg den svenska rullen som Pernilla August regisserat igår. Noomi och Ola Rapace i rollerna som äkta makar. Blytungt. Pansarvikt på den filmen och man blev nästan lite deppad. Dock ganska bra ändå. Vet inte helt vad jag tycker.. måste smältas..

Ny vecka, nya möjligheter. 
Vi inleder med en kaffe från lokal barista.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar