tirsdag 23. august 2011

Fuck vilken satans pain träningsvärk jag har idag. Aoo!!
Stjärtmusklerna gör smärtande skönont(om du hört om det begreppet nån gång) och mjölksyran har liksom inte sjunkit undan riktigt ännu. Alltid pain första gången när man ska komma igång igen. Inte det att jag inte tränat på länge men det har gått i 100% löpning, nada styrke. Därför blir det ju närmast som en tsunamichock för kroppen när man helt plötsligt står och gör benböj med hantlar samt ligger och försöker klämma fram de där obefintliga magmusklerna som faktiskt fanns där för ett år sedan.. Var nog gott över ett år sen jag var på en grupptimme på Elixia vilket jag behöver för att kunna pusha mig på just styrkedelen. Känns som sagt idag men gött att vara igång igen!

Följer btw upp den sunda vägen med en sushilunch idag.

Tack Asbjørn Slettemark för tipset om TRC. Skrikigt, stökigt och fullkomligt underbart. Tack till hela Pyro på NRK förresten. Glimrande program!

Kolla detta. Fattar att han e less men HIV-sprutor!?!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar