torsdag 17. november 2011

Jada joda neida

Komavecka. Skönt att Fredagen är rätt runt hörnet och att man får vila ut lite.. Sjukdom har varit det stora temat för både mig och de runt mig och i längden blir det ultra slitsamt. Pallar inte. Gäsp! La mig nio igår och något säger mig att det blir nåt liknande i kväll..

The roots och "Walk alone" sällskapar mina öron. Smoooth hiphop. En paus från metallens värld. Inte ofta men det sker ibland.. Tills imorgon när jag slår på min playlist på Spotify som heter "Fredagstungt". Inga vaggvisor där haha!

Känns som om jag ska få upp lungorna och levern när jag hostar. Kan inte vara riktigt..?

Nettverksproblemer är de mest frustrerande problemen. Finns inget som är så förbannat enoying eller ska vi kalla det enerverande?! Har förbannade problem nere på officen med ett "ikke nevnt bredbåndsbolag i Teliasonera group" som inte har något egentligt svar på varför vi sliter. Säkert bytta 10 routers sista 2 åren och bytt till otaliga frekvenskanaler men inget hjälper. Klart vi backar med MB men problemet är ju att vi inte kan hooka på nettverk med dem.. Printer, online scanning etc. Allt av hastighet stryps. Blir segt som sirap. Man klickar då vettu.

Idag höll jag på att slå sönder skärmen 56 ggr i ren avaggression. Och slänga ut den genom fönstret. Stackars barn i barnehagen nedanför i så fall, för vem vill ha en ödelagd skärm..?

Hämta Felicia och sen hem och softa. Vänta på kvällens avsnitt av Dag. Skrattar redan:)..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar