fredag 3. desember 2010

Njutning

Fredagar är ju njutning i sig själv.. Just nu har jag ett kex i min vänstra hand, pyntat med lite chevreost och apelsin/kanelmarmelad. I min högra hand ett glas rött, Marques di riscal anno 2007. Det är njutning i sig själv. Begge dessa gör dock det hela så himla gott tillsammans liksom!
Fredagsfeelingen är oslagbar.


Faktiskt jobbat lite ikväll men det är för att slippa på Söndag så nåt gott har det med sig..

Fredrik Lindström och Schyffert var med på Skavlan. Säkert ingen betydelse för er norrmän men för oss svenska har de stått för 80% av kvalitetskomiken de senaste 10 åren. Om jag ska ta en jämförelse med motsvarande norska personer så säger jag väl Team Antonsen kanske.. Inte lika simpel humor alltid men ibland. Killinggänget med Schyffert i spetsen har gjort många obetalbara program, sketcher och filmer.
Robert Gustafsson som ni definitivt känner är också han med på detta. Kolla ut om ni inte sett det. "Nilecity" är ett fantastisk exempel. Ligger på youtube:).
Vill du ha lite mörkare humor med samma gäng ser du "Fyra nyanser av brunt". Ett slags komikdrama, fantastiskt bra!

Rafael Benitez. 1-3 mot Lazio och nu ryker du väl från chefstolen i Inter..?

Ryssland fick Fotbolls-VM. De har fått OS från tidigare. Ska visst inte vara korruption involverat..

Dags att inta horizzzzontalläge..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar