onsdag 1. desember 2010

Knerten vs Ebbot

Sibirisk kyla fan i mig. "Långrör" måste sättas på varje dag om man inte vill vara juvelfri och ofruktbar.
Igår stod jag 2 tim i kylan på A-ha och det kändes ända in i märgen långt ut på natten. Dock värt att få med sig A-ha, aldrig sett dem förut och detta är ju de sista sägs det officiellt. Sen finns det nog bättre konsert än i Spektrum, fex ute i Frognerparken eller generellt andra platser.. Dock utsålt Tors, Fre och Lördag..
Många hits att dra av da och andra halvan på konserten måste jag erkänna att rockfoten vaknade lite till liv. Allt avslutades självklart med "Living daylight" och "Take on me" och det kan inte bli mer värdigt.
Just nu är jag på väg ner på byn. Rockefeller är destinationen och Soundtrack of our lives ska fylla vår kväll.
Massa fina låtar och allt från gammalt, nytt och Oasis brukar vara med i reppertoaret. Välkommen Ebbot med band, jag är klar för rock n roll ikväll!

Vi var på Lambertsetersenteret ikväll och såg på Knerten. Felicia var supergira innan men det slutade med magplask, Knerten var ju mycket större där än på film.. Skrik och grin så vi drog hemåt. "Jeg syns Knerten var skummel på kjøpesenteret Pappa". Stackars liten, inte så lätt alltid..:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar