onsdag 8. desember 2010

Knirr knarr. Snön pratar med mig i den säkert 15-gradiga minusluften, som om den väntar på ett svar. Sorry, jag kan inte prata om jag så ville. Konsar på att hålla mig i liv, att inte frysa i hjäl. Inte för mycket begärt det Mr Snow..?

Tagit ett snabbt morgonpass på löpbandet, efterföljt av Elixias morgonfrukost som de så snällt bjuder på.
Hoppar på expressbussen mot sentrum som kommer ytterst lägligt och begraver mig längst bak, precis som på skoltiden. Ser igenom kalendern och inser att jag måste vara Mr Effektiv idag.. Kort dag eftersom jag ska ta bussen och hämta Felicia idag, måste dra runt 15 då. Mr Effektiv som sagt. Bra att det är trafikkaos då och att vi står i kö...Urk!

Köpenhamn yeah! Ståle Solbakken och FCK skrev historia när man som första danska lag går vidare från gruppspelet i CL. Respekt det. Man gör det tillsammans med Barcelona och kan nu få möta andra storheter som United, Real, Chelsea osv. Dock har de visat att de kan slå vilka som helst så blir hyperintressant att se var denna sagan slutar!

Att Norge skulle vinna i Handbolls-EM för kvinnor var inte otippat, men att Sverige skulle slå Tyskland..?

Guti, Real Madrids kelgris crashade in i en vägg med sportbilen. Med 2.7 i promille. "Jag var inte full" var hans statement. Håller säkert med den månadslönen och statusen han har. Slipper undan med en varning kanske..

Säger som Håkan.. Man måste dö några gånger innan man kan leva:).

Väntar på 34 eller 54 på Oslo S.. Värme någon..?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar