torsdag 24. september 2009

Stor dag idag

Idag är en stor dag för oss alla som gillar Black metal och hockey. Bergens stolthet släpper idag albumet "All shall fall" och jag gläder mig som ett litet barn att bara sladda in med bilen på bredställ på Platekompaniets ikke existerande parkering i bogstadveien och hoppa jämfota in i butiken. Ge hit Immortal!!! Ska vara höfligare än så. Är ju trots allt svensk.
Blir som sagt spännande att höra vad Abbath & co har snickrat ihop denna gången. De små snuttarna jag har hört låter lovande.

Foppa gör comeback ikväll mot Frölunda. För 31:a gången och efter otaliga operationer tror jag. Fungerar det inte ikväll med foten hans så e det nog game over. Jag håller tummarna för Kung Peter jag. Oavsett utgång, du är en av de största profilerna genom tiderna och inte många andra som fått sin dragning på ett frimärke. Stor respekt av det!

Dags att köra Alex i möte(eftersom han inte har sportbil längre) och sen hämta skatten uppe i barnhagen. Solen skiner och det e en härlig dag, stor dag. i Alla fall för oss som gillar Immortal och Foppa:).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar