tirsdag 22. september 2009

Så var man igång..

Tänkte att aldrig i helvete att jag ska ramla in i den där satans blogghypen som det står att läsa om totalt överallt. Jag vill ju inte vara som alla andra. Hellre gå lite mot strömmen och kanske få lite cred för att man gör helt motsatt. Kanske dags att vakna, ingen är väl längre som dom andra och alla finner sina egna vägar att gå. Själv har jag bara lust att skriva av mig lite. Skrev väldigt mycket i mina yngre skoldagar men har liksom inte riktigt haft tid de sista 10 åren känns det som.
Eller kanske man inte tagit sig tid. Har lärt mig att tid måste tas, det ramlar inte över en som en gåva från ovan utan den springer fortare än man någonsin kommer att göra själv, och precis när man tror man kommit ikapp så bara spurtar den vidare. Jag ska ta mig tid att vara lite verbal. Här är mina ord..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar