tirsdag 14. februar 2012

2 mot 2..

I stället för att sätta mig i ett prekärt 1-3 underläge och ständigt behöva leva på kontringar. Aldrig få etablera något eget spel, bara leva på det andra lagets misstag. För misstag skulle ha kommit, det vet jag! Man blir lätt övermodig i nummerärt övertag.. Spela tight, kämpa!! Det säger alltid Wikegård. Men likaväl, spela sarg ut blir jävligt boring. Inte ha en medspelare.. Därför såg jag till att det blev 2-2 istället på en blixtsnabb spelvändning. Helt rättvist. Felicia skulle säkert säga att det är "urettferdig" om hon var vaken men hon sover sött. Blir många dueller och många svettdroppar kommer att spillas. Men vi är klara. Jag och "han".. För det blir en han, en teammate till mig. Vi mot girlsen. Du är så välkommen i sommar mannen.. Och du får väl nr 2 på tröjan med da..:)

2 kommentarer:

  1. Åh, vad roligt! Det här har vi väntat på :) Gratiiskramar från Molenskis!

    SvarSlett