tirsdag 20. september 2011

Jag kände väl med en gång när knivbladet pressade sig igenom nageln och snett genom fingertoppen att detta inte var speciellt smart. Nej mamma Jag vet. Jag vet du har sagt att jag aldrig ska hacka lök i alkoholiserat tillstånd! Shame on me! Dont try this at home kids.
Måste ju säga att det hämmade mig lite på träningen idag. Speciellt på Pushups när jag var tvungen att lägga tyngden på handen.. Aoo!
Jaja, har i vart fall lärt något.. Låt nån annan ta löken och fokusera på whiskeyn nästa gång.

Nytt Stockholmsderby ikväll, denna gången elitserien i hockey. Djurgården drog det längsta strået igår och Jag tror de gör det i hockeyn med. Hoppas bara inte att det urartar som förra säsongen då föräldrar och barn fick fly globen likt ett krigsfält..

Leif Boork. Följ han på Twitter, kul sate haha!

Samsung vill saksöka Apple. Gogogo. Fight!

Strax hemma och Sivert Höyems nya har följt mig hela vägen på t-banan. Gott sällskap måste Jag erkänna..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar