fredag 8. april 2011

Skidor nu?

Lämnade just en hysteriskt glad Felicia i barnehagen och jag känner att mina svinkalla händer behöver värme efter den cykelturen. Shit! Fredag idag och den blir aningen hektisk då det är minst sagt livat på jobb.. Sen fick jag en "sista sekunden invitation" till en betald helg i Trysil igår som jag sa ja till, så jag och Alex drar nån gång efter lunch idag. Allt i regi Samsung så blir nog bra! Sista svängen hökarängen eller hur var det?! Sista svängen telemark i vart fall:D..

4 perioder och 18 minuter tog det innan avgörandet kom i Skellefteå igår(!). SAIK tog det längsta strået denna gång även om jag tyckte Färjestad kontrollerade matchen på nåt sätt.. Kan inte tänka mig att de loosar detta över sju??

Tack Pål för eminent speltips på Spotify, Demonaz är fantastiskt, rockigt bra:)

Våren har kommit. Kommit för att stanna denna gången, helt säker. Ähh..? Jo, bör inte vara nån fara nu. Host!
8 grader och strålande sol denna morgon, så man vill börja dagen helt klart. Skulle bli bra helg med. I vart fall i Oslo.. Trysil vette 17..

Verpalu dopad. Chock?! Nej inte direkt. Den knäskadan kom påpassligt du..

Hepp och God helg folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar