onsdag 7. desember 2011

Skulle sett på julklappar..

Shit. Så kom snön. 30 cm på en dag på vissa håll. Alla var inte förberedda på det. Inte jag heller, i vart fall inte mentalt. Var ju fan plusisar igår. Började snöa när vi gick från kontoret och efter 300 meter var "fnuggen" stora som löv som sakta dalade ner.. Jöss! Vinter! Minus idag bekräftar dess intåg. Felicia var lyckligare än en kalv på grönbete för första gången. Alla vinterkläder var en börda lättare än bomull och hon fullkomligt studsade fram till barnehagen på morgonen. Gå hela vägen var en "baggis"..

Gårdagens RR var priceless. Det kan förövrigt alla passagerare på linje 4 ikväll intyga. Folk såg undrande på mig och tänkte att jag blivit galen när podcasten ljöd i mina öron. Fnittrade så lungorna slog volt runt struphuvudet på mig och jag kämpade faktiskt för livet ett tag.. Härliga karlar. Spontant, oplanerat surr som bara råkar ta helt av varje dag. Love it.

The roots har släppt nytt album. Ger mig en stor anledning och inspiration till att lämna metallen för en sekund. "Black thought" i front har kanske världens bästa flow och de jazziga och funkiga influenserna från bandet kompletterar han perfekt. Blir så glad när ett så bra band producerar!

Kom just hem från några kalla på mikrobryggeriet. Julbak i köket. Passar bra att sätta sig gott tillbaka i soffan med en Braastad framför CL.. United ligger under med.
Kan bli bra detta här..:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar